onsdag 11 januari 2012

Thong Sala by night!

Vi åkte in och åt på marknaden och gick och kollade runt. Sprang på en kille vi brukar träna Muay thai med och han hade nyss flyttat hit (ursprungligen från USA). Han hade bott i Kambodja i tre år och i Västindien. Nu bodde han här på samma villkor som lokalbefolkningen och tränade Muay thai och jobbade som dykarinstruktör...

Vad livet skulle kunna se annorlunda ut. Jag tror att jag har lite för lite äventyrare i mig för att gå "all in" men för mycket för att bara leva svenssonliv. Jag vill liksom ha både och. Det är väl lite annorlunda när man har barn att tänka på oxå men oj vilken längtan jag har efter mer. Mer av världen, mer av annat än det jag redan kan.

Vi har så många drömmar och man blir ju onekligen inspirerad att jaga efter dem när man träffar andra som gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar