lördag 21 januari 2012

My weekend.

Äntligen njuta av att det är lördag! Tog ett tag eftersom 3/4 av familjen uppenbarligen vaknat på fel sida av sängen! Märkligt sammanträffande att det är samma familjemedlemmar som delade säng som även vaknade tjuriga. Kan kanske bero på att den minsta av dessa medlemmar rumsterat och smågnällt (och STÖRT!) hela natten...

Vilket fall tjurades och smågnabbades det hela vägen hem till mormor för brunch, men sen släppte det :) Fantastiskt vad lite mat kan göra, haha! Så äntligen är det lördagskänsla av att vara lediga och ha trevliga saker att göra.

I mitt fall måste jag bli bättre på att disponera "trevligheterna". Brunchen slukade nästan hela dagsransonen av pointsen och jag misstänker att lasagnemiddagen syrran bjöd in till ikväll kommer kräva mer än de ynka 8 points jag har kvar. Suck. Borde inte ha ätit upp hela veckobonusen i form av godis igår...

Vi fick lite julklappar oxå. En radiostyrd haj! Supercool, ska lägga upp video sen. Jag fick öronhängen och en ring som jag fått ärva av min faster. Sen fick lite ytterligare smått och gott som böcker och pyjamas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar