måndag 30 januari 2012

Inlåst och tvingad att städa?

Utan barnvagn är jag mer eller mindre inlåst hemma :( Daniel körde hemifrån ovetandes om att vagnen låg kvar i bagageluckan. Så det blir att stanna hemma och så får jag jobba imorgon istället (tur att jag har så snäll chef ;)).

Men det blir ju knappast till att njuta av att vara hemma, städhjälpen är inbokad och på väg. Vill jag inte känna mig som ett riktigt översittarpucko och bara titta på, får jag ju oxå städa och fixa lite. :( Vanligtvis brukar jag se till att inte vara hemma av just den anledningen och få komma hem till ett nystädat hem. Jag menar, vad är poängen med städhjälp om man ändå måste städa själv?

Yes! Samtal från Daniel som är på väg hem med vagnen!!! Hm, skippar nog att jobba iallafall, hinner ju inte så mycket, MEN jag kan gå en lååångpromenad och SLIPPA städandet! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar