onsdag 11 januari 2012

Jag har fått ett bloggpris!!!

Jag har fått ett blogg Award av Kim! Tack! Jag känner mig hedrad och det är skoj när någon annan (än jag själv, haha) uppmärksammar min blogg! Kim's blogg heter (och hittas här-->) Livets lilla goda. Där skriver hon just om; livets lilla goda ;)

Detta var hennes motivering:

Johannas blogg: ingen tvekan där om att hon ska ha en award. Driver en mkt intressant blogg, men spännande vinklar och tankar. Gillar folk som tänker till innan dom pratar, eller så gör man som Johanna och pratar först och överanalyserar sen ;)


Hihi, så skoj! 

När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:
1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!


Mina Awards ger jag till följande bloggar:


Eddie, som skriver om sin pilgrimsfärd genom livet i bloggen: Pilgrimsfärden. Det är en nystartad blogg men med ett budskap och samhällsengagemang där han reflekterar över livet ur ett kristet och andligt perspektiv.


Anna, min vän som just nu är på resande fot i Syd Amerika. I hennes blogg Lejonet & Livet berättar hon om sitt världsliga äventyr men oxå om vardagliga saker.


Bloggfrossa & mannen som blev trött. För jag tycker han skriver så underhållande och verkligen kan det där med att författa texter (sen vad jag förstått är han copywriter...). Känner inte bloggaren personligt, så vi får se om han uppsnappar detta :)


Michelle! Till alla(med min humor)s stora förtret bloggar hon inte offentligt!!! :( Förhoppningsvis blir det ändring på det. I vilket fall tycker jag hennes blogg: Indigobarn, förtjänar ett blogg Award, Michelle har verkligen talang (och har haft sen barnsben) för att beskriva allvarliga och vardagliga fenomen (efter att först filtrera dem genom sitt fantasifulla huvud) på det ibland mest groteska och vulgära vis, men shit så kul!


Sen uppstår ett problem, för jag läser bara en annan blogg förutom dessa (och Kims) och det är Kissies.
Haha och jag erkänner det! Hade gärna gett henne ett award för hennes blogg är underhållande (ibland främst pga alla skumma och pinsamma kommentarer som lämnas) och så tycker jag hon verkar rar :)
Jag tror dock inte Kissie skulle bry sig nämnvärt, sen behöver hon ju knappast min hjälp i bloggvärlden! Haha!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar