måndag 16 januari 2012

Home home, home at last?

Jaha! Få var man tillbaka i den grå vardagen (bokstavligt menat). Läser väninnans blogg (se länk nedan till höger) om senaste anhalten på deras långfärd genom Sydamerika och blir JÄTTE avis. Funderade en kort sekund på att anmäla hennes inlägg som spam för att djävlas :) hehe. Men det är ju inte hennes fel att hon är där och upptäcker och jag är här i mitt kök och glor ut genom fönstret på gråheten! Jo, det är hennes fel att hon är där, men mitt eget att jag är här! Suck, omställningen när man kommer hem är alltid lite jobbig...

Våra väskor kommer iallafall i eftermiddag :) tjohoo! Sen är det inte så farligt, jag menar vi ska bara spara ihop till nästa äventyr först, sen drar vi igen och så kommer ju våren :)

Så det är INTE så hemskt som min man nyss skämtsamt skojade: "Ska vi BARA sitta här resten av våra liv och glo ut genom fönstret på samma busshållsplats resten av våra liv?!"

1 kommentar:

  1. Hihi! Kul att ni hade en bra hemresa. Tiden går bra fort vännen,rätt som det är, är vi hemma igen & ni iväg! Kom & hälsa på oss någonstans till våren! Kramar!!

    SvaraRadera