fredag 27 april 2012

Vill inte att det ska vara slut!

De bästa böcker jag någonsin läst är de skrivna av Robin Hobb! En fantastiskt begåvad författare som får mig att leva i en annan värld...

Har nu avslutat den sista boken i triologin om "The Liveship Traders" och sörjer att historien tog slut. Planerar redan att kasta mig in och låta mig slukas upp av nästa triologi om samma värld. Har trots liten bebis att ta hand om, legat vaken till 3 på natten och läst. Det har det varit värt.

Rekommenderar att läsa triologin om "The Farseers" först och sedan "The Liveship Traders" som sedan bör följas av "The Tawny Man". Nästa bokserie har jag förstått är "Dragon" -något som följer upp skeende i denna fantastiska värld!

En bokrecention hade varit på plats men med tanke på att varje enskild bok är skriven på över 600 sidor vet jag inte hur och var jag skulle börja. Fantastiskt, det sammanfattar det ganska precist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar