måndag 7 maj 2012

Gran Canaria

Har varit avskuren från internet i stort sett hela tiden sedan vi lämnade Sverige. Skönt måste jag erkänna! Har därmed fått läst en del kurslitteratur som jag hoppats och i övrigt känt mig ganska fri.

Fantastiskt väder och eftersom vi har solterass har vi haft möjlighet att sola en hel del, när kidsen sover :) Min lilla snutt har tråkigt nog varit ganska sjuk de senaste dagarna. Kräktes och var sen helt utslagen. Stackarn! Varit lite orolig och tyckte samtidigt det var så synd, för hon var så sprudlande glad av äventyret och flirtade loss med spanjorerna och övriga turister. Som tur är verkar hon återhämta sig och jag gissar att hon är helt tillbaka imorgon.

Jag har ju då fått sola en del men igår när båda barn sov tre timmar (!) var det mulet :( Men men...

Rekommenderar starkt alla föräldralediga att ragga upp en mamma/pappakompis eller ta sin bebis själv och åka iväg! Så mysigt att få semestra med sin bebis och samtidigt ges möjlighet att göra så helt på deras villkor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar