onsdag 4 april 2012

Fast forward-ar sommaren :)

Idag bokade jag resa till värmen!!! Orkar inte vänta på den längre så jag och min väninna som oxå är mammaledig ska ta våra småtjejer med oss till Kanarieöarna. Ska bli såå skoj! Det är min allra äldsta vän, vi har känt varandra sedan vi var 2 år men ses inte så mycket. Däremot har vi alltid massor att prata om, så det ska bli kul att äntligen få tid att umgås!



På ett annat ämne (direktöversättning från engelskan??): har jag nu påbörjat LPG-behandling på kroppen! Tydligen tar det ett par gånger innan man märker resultat, så vi får väl se... Men jag hoppas på mirakel! ;) Hehehe! För träningen går trögt. Har fastnat i surandet över att SATS tydligen har barnpassning från 3 månader och att jag redan (ganska nyligen) signat upp mig för ett år på friskis. Surt, för det är svårt att komma iväg på pass när maken jobbar sent. Funderar lite på om jag ändå ska lösa medlemskap där, jag menar hur mycket är det värt att ha ett kort man inte kan utnyttja? Fast jag är för snål (ekonomiskt medveten?) för att köpa ett till... Samtidigt vill jag ju träna...?


Eller egentligen vill jag bara kunna rättfärdiga att trycka i mig allt detta!


Får nog fundera lite mer på det här med SATS-medlemskap!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar