torsdag 29 mars 2012

Livet rullar på...

Jag vill blogga! Men av någon anledning tappade jag lusten... Vet ärligt talat inte om den återvänt ännu men det återstår väl att se?

Har påbörjat min steg 1 utbildning i KBT och det känns super skoj! Terapin min flyter oxå på och jag känner att jag dels kan ta till mig andra perspektiv och dels får användbara verktyg för att kunna vara mig med respekt för andra. Spännande!

Tufft är det däremot att bli tonårsmamma! Inbillade mig nog att jag skulle förskonas och samtidigt hade (har) jag ingen aning om vad jag kunde och kan förvänta mig. Känns även lite knepigt att jag i min mammaroll nu ska fylla behov från ett så brett spektra, bebis till tonåring. De kräver ju helt olika saker och sidor av mig... Undra om man någonsin får koll på det här med att vara mamma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar