måndag 20 februari 2012

Analalyz this

Alla borde gå i terapi! En riktigt bra investering i mig själv :) Resultatet får vi se vad det blir, om jag blir mer eller mindre "normalstörd". Haha! Min terapi kanske inte är representativ för generell KBT terapi, delvis p g a antalet timmar är mer än dubbelt av det normala och då oxå av den mest uppenbara anledning; att jag främst går i terapi för att det är ett krav i utbildningen. Jag har ju inte sökt för att jag mår dåligt eller har något särskilt jag vill jobba med.

Strunt samma för jag passar på, jag har som alla andra bitar jag inte är nöjd med eller vill förändra. Av någon anledning verkar inte alla människor vilja bli bättre människor eller utvecklas. Ibland spelar det kanske ändå ingen roll om de hade velat eftersom de ändå helt saknar självinsikt! Hehe :P

Jag tycker iallafall det är jätte kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar